sobota, 2 marca 2013

Rozdział 6

Po śmierci Shani (ale Shani żyje) minął miesiąc. Kiara i Kovu pilnowali swoich dzieci.

(niby że Chaka i Nama)
 Chaka miał dość i obmyślał plan by uciec od nich. Gdy nie patrzyli Chaka uciekł na sawanne. Po drodze spotkał Jane.
-Jak ty...-Jana mówiła obracając się- cześć-powiedziała łagodnie jak aniołek.

-Eee... hej. Co tu robisz???-powiedział zakłopotany.
-Szłam na spacer a chcesz ze mną iść - w tym momęcie za krzaka wyszła Kali.
-Ooo... cześć Chaka. Chciał byś się przejsć???-spytała lwiczka z grzywką.
-Nie bo on idzie ze mną!!!-krzyknęła niebieskooka.
-Ale Chaka decyduje z kim pójdzie, prawda???
-Masz racje i wole iść z tobą Kali. Jana a ty naucz się opanowania złości.
Jana zrobiła się czerwona że Chaka idzie z jej siostrą, przecież Kali nie umie podrywać chłopaków. Jana poszła za nimi i obmyślała jak upokorzyć Kali. Chaka i Kali byli w wąwozie zobaczyć miejsce gdzie zginą ich pradziadek. Nagle ziemia zaczęła się część, a na horyzoncie ukazały się gnu. Jana biegła przed stadem gnu i biegli razem. Jana podłożyła nogę brązowookiej i się przewróciła. Jana była zadowolona z tego ale Chaka pobiegł pomóc Kali. Powiedział Janie żeby sprowadziła pomoc. Pobiegła powiedzieć co się stało, gdy dobiegli nie było widać Chaki i Kali. Jana się przeraziła co zrobiła ale powiedziała że to Kali sprowadziła tu Chakę i miała plan jakby go się pozbyć. Wszyscy byli źli na Kali ale ujrzeli Chakę całego i zdrowego. Chaka niósł Kali na plecach i opowiedział co tak naprawdę się stało. Nikt nie wiedział komu wierzyć ale najważniejsze było to aby Kali przeżyła z tego co się stało. Rafiki się przeraził tym co zobaczył.
-Co się stało z Kali???
-Byliśmy w wąwozie i nagle zaczęło biegnąć stado gnu chciałem ratować Kali ale była ledwo żywa. Wziąłem ją pod drzewo (gdzie leżał Mufasa) i przeczekałam jak przestaną biec. Gdy ostatnia przebiegła, wziąłem Kali na plecy i zobaczyłem Jane, tatę i mamę. Przybiegliśmy tu taj i nie chcę aby Kali umarła przez zemnie-wziął całą winę na siebie.
-Nie spodziewałem się tego po tobie, synu. Masz szlaban na zabawę.
-Nie obwiniaj się Chaka. To ja. Ja zapędziłam stado gnu by zabiło Kali. PRZEPRASZAM!!!-zaczęła płakać a lwą zrobiło się żal lwiczki, ale teraz najważniejsze by Kali wyzdrowiała.
-A więc to ty!!! Wiedziałem że zrobisz coś złego jeżeli pójde na spacer z Kali!!!
-Chaka, ja przepraszam ale nie chciałam tego abyś ty zginą!!!
-Chciałaś zabić Kali!!! Ty nadal tego nie rozumiesz!!!??? Zaczynasz być jak Zira i Skaza!!!
Jana nie miała już co powiedzieć Chace i uciekła w stronę dżungli. Jana bardzo tego żałowała i obiecała że się zmieni. Dni mijały. Giza martwił się o Kali ale był zdziwiony że widzi całą i zdrową. Zaczął się z nią bawić.

Wszyscy się cieszyli że Kali wyzdrowiała. Jana podeszła do Kali i zaczęła:
 
-Hej.
-Hej Jana. Co ty chcesz o demnie, co???
-Chciałam cie przeprosić za wszystko co ci zrobiłam, to co zgoda???
-Nie wiem. No dobra zgoda.
Lwiczki poszły się przejść i mówiły między sobą. Vitani je zawołała i zaczęły się bawić.

I tak mijały lwie dni w spokoju i w zgodzie ale pewna lwica to zakłóci.
--------------------------------------------------------
i co , może być??? wiem nudne i o smutku napisałam i będę pisać niedługo o Shani
pozdrawiam wszystkich!!!

13 komentarzy:

  1. Super szkoda mi trochę Jany ale dobrze że Kali przeżyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po co była taka zazdrosna ?!!!
    Świetna notka !
    Ciekawe kto zakłóci ten spokój?
    Kiedy Shani się odnajdzie ??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo Chaka poszedł na spacer z Kali
      Dzięki
      Lwica o złym charakterze i może zabije Vit albo przeżyje Vit
      Już niedługo będę o niej pisać

      Usuń
  3. 1 komentarz za zajęcie 1 miejsca w konkursie na moim blogu:mojahistoriakrolalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 komentarz za zajęcie 1 miejsca w konkursie na moim blogu:mojahistoriakrolalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 komentarz za zajęcie 1 miejsca w konkursie na moim blogu:mojahistoriakrolalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 komentarz za zajęcie 1 miejsca w konkursie na moim blogu:mojahistoriakrolalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 5 komentarz za zajęcie 1 miejsca w konkursie na moim blogu:mojahistoriakrolalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 6 komentarz za zajęcie 1 miejsca w konkursie na moim blogu:mojahistoriakrolalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 7 komentarz za zajęcie 1 miejsca w konkursie na moim blogu:mojahistoriakrolalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 8 komentarz za zajęcie 1 miejsca w konkursie na moim blogu:mojahistoriakrolalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 9 komentarz za zajęcie 1 miejsca w konkursie na moim blogu:mojahistoriakrolalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 10 komentarz za zajęcie 1 miejsca w konkursie na moim blogu:mojahistoriakrolalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń